Bu haftanın mevzusu: Facebook reklam açık çoğaltması

Birkaç hafta ilkin, Google’ın algoritmasının hangi reklamın gösterileceğini, en iyi iyi mi optimize edileceğini, bütçelerin iyi mi harcandığını ve hangi metriklerin izlenmesi için en mühim bulunduğunu seçtiği de dahil olmak suretiyle Google Ads açık artırmasının iyi mi çalıştığını bozduk. Bu hafta, reklamverenler, Facebook ve Instagram için son aşama popüler bir toplumsal medya platformuyla savaşım ediyoruz.

Mobil sohbet kampanyaları iyi mi oluşturacağımızı, hesapları iyi mi yapılandıracağımızı, bütçeleri ayarlayacağınızı ve reklamlarınızı platformda başarı göstermiş olacak şekilde iyi mi optimize edebileceğinizi daha iyi idrak etmek için Facebook reklam açık artırmasının iyi mi çalıştığını konuşuyoruz.

Bölüm süresince şunları öğreneceksiniz: 

  • Reklamlarınızın bir kullanıcı için gösterilip gösterilmeyeceğini hangi faktörler belirler.
  • Reklamverenler için kullanılabilir hedefleme seçeneklerinden bazıları.
  • İzlenecek en mühim metrikler.
  • Facebook bir kampanyaya ne kadar para harcayacağınızı iyi mi belirler?
  • Arama ağı reklamcılığı ile toplumsal medya reklamcılığı arasındaki büyük farklar.

Tüm bu tarz şeyleri ve daha fazlasını ele alacağız. Bu bölümle, bu bölümle daha derinlemesine pazarlama taktiklerini münakaşaya geri dönüyoruz, bu yüzden daha çok mevzu için takip sorularınız yada önerileriniz var ise bizlere bildirin!

Bu haftanın bölümünü Apple Podcasts ve Spotify’da ve en sevdiğiniz podcast uygulamasında bulabilirsiniz. Ek olarak, YouTube kanalımızda yeni bölümler izlemeyi ve bölüm sürümleri için podcast’in Twitter hesabını takip etmeyi , toplantı sahiplerinin sorularını sormayı ve sohbete katılmayı ihmal etmeyin.

Podcast hakkında

Hedef Konuşma podcast tüm ufak işletme mobil chat sahiplerine ve pazarlamacılara başarı göstermiş olmaları için ihtiyaç duyulan informasyon vermekle ilgili. Müşterileriniz için mesajınızı kişiselleştirmenize destek olan reklam taktiklerinden, çalışanlarınızın tam potansiyellerinde performans göstermelerine ve rollerinden memnun olmalarına destek olacak yönetim stillerine kadar, uzmanlarla görüşerek ve işinizin gelişmesine destek olacak kıymetli paketler paylaşıyoruz. fikirlerini paylaşmak.

 


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir