Değişen pazarların ücretli arama ve ücretli toplumsal hesaplarınızı, tıklama ve izlenme hacimlerini değiştirmekten değişen maliyetlere kadar iyi mi etkileyebileceğinin üstesinden gelmek önemlidir.

“Ücretli arama pazarı yansıtır; pazarın kendisi değil ”diyor Mobil sohbet Kıdemli Müdürü mobil chat. “Kısaca insanların arama eğilimleri o anda başka bir yere gitmişse ve Invisalign tedavisi yada buket çiçek haklı olarak artık akıllarında değil – bu bir gerçek. Google Analytics ve Google Ads’de trafikteki düşüşleri (tıklamalar ve gösterimler) deneyin. Bunlar çoğu zaman bir şeylerin olduğuna işaret eder ve dönüşümlerde bir düşüşe dönüşür. ”

Bizim sonrası COVID-19 esnasında Google Reklamları Deneyler  Metriklerinizde açısından standı nerede daha doğru bir fotoğraf elde destek olabilir.

“Müşterilerimden biri, akış hizmeti, ‘wuhan canlı akışı’ hakkında bir takım sorgu almaya başladı. Bu aramalar pandemi için iyi değil,” Yönetilen Hizmetler Direktörü Zina Kayyali “diyor ve ek negatifler ekledik. ”

Ek olarak yorumları seyretme mevzusunda uyanıklığınızı artırmanız gerekebilir. “Facebook ve Instagram için,” diye açıklıyor Hesap Yöneticisi Tyler Ward, “yayınlarınızdaki yorumları seyretmek son aşama önemlidir. Sohbet odaları fazlaca fazla yanlış data yayılıyor ve korkuya dayalı bazı yorumlar potansiyel müşterileri negatif etkileyebilir. ”

Değişimleri iletin

Etkili ve verimli bir halde kontakt oluşturmak, satın alan ilişkilerinizi sürdürmenin anahtarı olacaktır. “Her durumda, reklamverenler, e-posta ve / yada direkt kendi sitelerinde bulunan bilgiler yöntemiyle proaktif kontakt yöntemiyle mevcut ve potansiyel müşterilerle itimat meydana getirmeye çalışmalıdır” diyor Tyler. “Etkinliklerin yada mağaza konumlarının işlemleri ertelemesi gerektiğinde, işletmeler müşterilerle uzun vadeli ilişkilerini düşünmeli ve bu zamanlarda stres yada sorun yaşayabilecekler için geri ödeme yada tekrardan planlamanın bir rahatlama noktası olabileceğini bilmelidir.”

Hesap Yöneticisi Holly Niemiec, bu değişikliklerin mümkün olan en kısa sürede çevrimiçi olarak iletilmesini de önerir. “İşletmeniz etkilenirse Google , Google My Business profilinizdeki emek verme saatlerinizi ve açıklamanızı güncellemenizi önerir . İnsanlara işletmeniz tarafınca ne vakit durabileceklerini bildirmenin yanı sıra, aldığınız ek önlemler yada hizmetlerde değişim olup olmadığı hakkında daha çok data vermek için açıklamanızı güncelleyebilirsiniz. Bu değişimler Google Arama ve Haritalar’daki işletme bilgilerinizi güncelleyecek. ”

Profilinizi güncellemenin yanı sıra, Holly reklam kopyanızı ve uzantılarınızı herhangi bir değişikliği yansıtacak şekilde güncellemenizi önerir ( COVID-19 Esnasında Metin Yazma Kılavuzumuza bakın ). Bu, bilhassa emek verme saatlerinizi belirten ek data uzantılarınız var ise önemlidir .  

Kategoriler: Sohbet

0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir