Burada, ayrı bir pencere, oylama çıkartmaları ve dağıtım kullanırken mobilsohbet Hikayeleri’nde olmasına karşın, genel performansa, demografiye, yerleşime dayalı çeşitli grafikler ve sonuçlar görüntüler. Siz kaydırdıkça, reklam önizlemesi ve ilişkili yorumları benzer biçimde öteki içgörülü verileri, grafikleri ve neticeleri da görebilirsiniz. Sadece, şu anda Hikayeler yerleşimleri için yorumlar desteklenmediğinden, bu alan boş olduğunda şaşırmayın. Yayınladığınız öteki reklam türlerinde bu grafikleri görüntülemek için tıklarsanız, yerleşim yorumlamayı destekliyorsa bilgilerin burada bulunduğunu görürsünüz.

Reklamınız bir video biçimi kullandıysa video performans istatistiklerini ve video oynatma yüzdeleri grafiğini de görüntüleyebilirsiniz. Bu, mobil chat videonuzun görüntülenmesinde bir düşüşün nerede olduğu mevzusunda kavrayıcı olabilir, böylece bir dahaki sefere optimize edip niçin bir ayrılma bulunduğunu daha iyi anlayabilirsiniz. Son olarak, anket sonuçlanır. Mobil Sohbet siteleri isim yoklama etiketinizin etkileşim neticelerini görüntülemek için sayfayı aşağı kaydırın. Burada, sorduğunuz suali, toplam erişimi, anket yanıtlarının sayısını ve oluşturduğunuz iki anket seçeneğinin sonuçlarının dökümünü gösterecektir.

Neticeleri elde ettikten sonrasında, belirli ürünler, hizmetler, özellikler hakkında edindiğiniz intel’i kullanın ve daha düşük dönüşüm derecesi almayan kullanıcıları istediğiniz işlemi dönüştürmek için bu kitleyle konuşabilecek öteki reklam varyasyonlarını kontrol edin . Mesela, yeni bahar ayakkabılarınızı piyasaya sürüyorsanız ve iki yeni ayakkabı stili arasındaki ilgiyi ölçmek istiyorsanız, belirli bir kitlenin hangisini daha fazlaca sevdiğini görmek için bir anket reklamı yayınlayın. Arkasından, değişik bir reklam türü ve kampanya hedefi kullanarak hemen hemen bir çift ayakkabı için satın alma işlemi gerçekleştirmemiş olan bu grubu tekrardan satın almalarını sağlamak için tekrardan hedefleyin.

Ek olarak, sizlere sohbet siteleri bu detayları alıp öteki pazarlama ve reklamcılık çabalarınızda kullanabilirsiniz. Yukarıda bahsedilen ayakkabı müşterisi örneğini ele alalım ve kazanan ayakkabı stilini organik toplumsal medya yayınlarımızın çoğunda ve yeni bahar stilleri ile ilgili e-posta bülten patlamamızda kullanalım.

Yüzeyde kolay görünseler de, mobil sohbet reklamları yoklama çıkartmaları, kitlenizin ilgi alanlarını, acı noktalarını ve tercihlerini anlamanıza destek olurken, kitlenizi yeni bir halde meşgul edebilecek kuvvetli ve etkileşimli bir özellik olabilir. ürün yada hizmetler. Hemen hemen yapmadıysanız, oylama etiketlerini kontrol edin ve neticelerinden edindiğiniz detayları pazarlama ve reklam kampanyalarınızı tekrardan çerçevelendirmek için kullanın.


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

gabile sohbet sohbet