Tekrardan tasarlanan web sitesinin Isı Eşlemini orijinal tasarım eşlemesiyle karşılaştırırken mühim bir fark, her tıklamanın web sitesinin tıklanabilir bir kısmına düşmesidir. Bu bir tek ziyaretçinin elde tutulmasını iyileştirmekle kalmaz, bununla beraber tasarımın sezgisel bulunduğunu gösterir ve bu da satış için daha iyi bir ortam yaratır. 

Dikkat edilmesi ihtiyaç duyulan başka bir şey de ziyaretçilerin nereye tıkladığıdır. Ana sayfada en fazlaca tıklanan bağlantılar, üstteki “sohbet ile ilgili”, bölgedeki derslik seviyesi seçenekleri ve “mobil chata gir” düğmesidir.

Bunların tümü, ziyaretçinin internet sayfası ile sorunsuz bir halde etkileşime girmesini elde eden verimli tıklamalardır.

İlk istatiklere baktığımızda gördüğümüz şeklinde, ziyaretçilerin zamanı esas olarak sayfadaki ilk kat için harcandı.

Bunu yaparken, ziyaretçiler mobil chat ile ilgili mühim detayları kaçırmışlardı ve bunların bir çok onları bir satın alma işlemi yapmak için harekete geçirmiş olabilir.

Güncellenen bu raporda, ziyaretçilerin zamanının sayfanın değişik bölümlerinde yoğunlaştığını görüyoruz. Sol taraftaki çubukta, bilhassa beyaz, sarı, kırmızı ve yeşil kısımlardaki renk değişimlerini anlayabilirsiniz.

Bu, sayfadaki detayları okurken ziyaretçi olarak yorumlayabileceğimiz sayfa süresince yavaş kaydırmayı gösterir. Bunu not etmek önemlidir, zira ürüne ulaştığında, satın alma kararını vermeleri mevzusunda bilgilendirilirler.

Ziyaretçiler sohbet sunucusuna ulaştığında, ziyaretçilerin% 20’sinden azı sayfanın en altına kadar devam etti.

En önemlisi, çıkış oranının% 40’ın üstünde düştüğünü ve ziyaretçilerin internet sayfasındaki detayları özümsemek için daha uzun kaldıklarını gördük. 

Derhal çıkma oranı da% 20 civarında düşerek yeni web sitesinin kitlenin dikkatini çektiğini gösteriyor.

Kategoriler: Sohbet

0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

gabile sohbet sohbet