Facebook işletme sayfanızdaki organik yayınlarınızın bir zamanlar haiz oldukları erişime ulaşmadığını fark ederseniz, yalnız değilsiniz. Seneler geçtikçe, Facebook’un algoritması gelişmeye devam ettikçe ve kanala daha oldukça marka ulaştığında, organik erişim daha da azalıyor. Şanslıysanız, bu günlerde yayınlarınızı mobil sohbet hakkaten gören hayranlarınızın tam% 1’ini alabilirsiniz, yalnız şans düşüktür.

Sonuçta, marka olarak, kedi videoları, bebek fotoğrafları ve diğeri dost güncellemeleri içinde değişen kişisel kullanıcı yayınlarıyla rekabet etmek zorundayız. Marka olarak uğraştığımız kullanıcı feed’lerindeki görünürlük bir zamanlar olduğu benzer şekilde değil ve daha fazlasını istiyorsanız oynamak için ödeme yapmanız gerekiyor. Bunu yapmanın süratli, kolay ve uygun maliyetli bir yolu, organik yayınlarınızı sponsorlu bir yayınlanma yada güçlendirilmiş yayınlanma kanalıyla artırmaktır .

Bu kılavuzda şunları ele alacağız:

  • Facebook sponsorlu yayınları.
  • Sponsorlu yayınlar iyi mi çalıştırılır.
  • Bu biçim şeyleri Facebook pazarlama stratejinize iyi mi uyacaksınız?
  • Sponsorlu yayınlarınızı başarı göstermiş kılmak.

Hadi hadi bakalım.

Facebook sponsorlu yayını nedir?

Özetle, Facebook işletme sayfanızdaki bir yazı kullanılarak oluşturulan bir reklamdır. Facebook işletme sayfanızdaki organik yayınınızın daha oldukça mobil chat görünürlük elde etmesini ve yeni ve / yada daha geniş kitlelere ulaşmasını istiyorsanız yayınınızı artırabilir yada tanıtabilirsiniz. Yayınınız daha oldukça kişi tarafınca görülecek, daha direkt marka bilinirliği ve kullanıcı iştirakı sağlamanın yanı sıra bir bağlantı ve ihtimaller içinde dönüşümler de var ise web sayfası trafiğini dolaylı olarak etkileyebilir.

Facebook sponsorluğunda bir yayını iyi mi yönetirim?

Bir yayını şu anda iki şekilde artırabilirsiniz: direkt organik yayınınızdan yada Facebook Reklam Yöneticisi’nden. Seni ikisinden de geçireceğim.

Direkt organik postanız vasıtasıyla kurulum yapın

Facebook, küçük işletmelerin ve bireylerin bir yayına sponsor olmalarını kolaylaştırır. Bir yayını artırmanın birkaç yolu olsa da, en süratli ve en kolay olanı direkt Facebook yayınlanma sayfanızdaki organik yazının kendisidir. Gönderilerinizin her birinde mavi bir “Takvimi Artır” düğmesi bulunabilir, bundan dolayı:

Yayınınızdaki düğmeyi tıklayın ve açılır pencerenin kendisini hedefleme, süre, bütçe ve dönüşüm seyretme alternatifleriyle sunmasına izin verin.

Burada, kitlenizi seçmek yada yeni bir tane oluşturmak istersiniz. Daha oldukça hayranınızın bunu görmesini istiyorsanız, “sayfanızı beğenen kullanıcıları” yada daha geniş kitleleri hedefleyerek daha oldukça yeni insanoğlunun önüne geçip mobil sohbet onları huninize dahil edebilirsiniz. İnsanlara ulaşmaya başlamanın birçok yolundan biri, gönderebileceğiniz yada hizmet verebileceğiniz bir yerde yaşayan insanları ve ürün yada hizmetlerinizle ilgilenebilecek yaş aralığını hedeflemektir. Yeni kişilere ulaşmanın etkili bir yolu, ihtimaller içinde satış yada alan şahıs e-posta listeleriniz var ise, bu biçim şeyleri Reklam Yöneticisi’nde Kitlelere içe aktarıp bunlara benzer bir görünüm oluşturmaktır. Yada web sitenizin ziyaretçilerini alabilir yada terk edenleri sepetleyebilir ve bunlardan benzer kitleler oluşturabilirsiniz.

Arkasından, reklamı “Otomatik Yerleşimler” alanında önermiş olduğu benzer şekilde tüm reklam yerleşimlerinde yayınlanacak şekilde ayarlayabilirsiniz. Bir çok vakit belirli kitlelerle iyi mi performans gösterdiklerini ve hangi yerleşimlerde en iyi performans gösterdiklerini görmek için bu biçim şeyleri çalıştırmanızı tavsiye ederim. Sponsorlu yayınınızı kafi süre (maks. Yedi gün) ve bütçe için çalıştırırsanız, ondan sonrasında bir reklam yerleşimi raporu çalıştırmak için Facebook Reklam Yöneticisi’ne gidebilirsiniz. Bir reklam yerleşiminin düşük performans gösterdiğini görürseniz, sponsorlu yayınlanma kampanyanıza, reklam kümesi düzeyine gidebilir ve reklamverenlerin altındaki seçimlerin seçimini kaldırmak için reklam yerleşimlerini düzenleyebilirsiniz. Bu, sponsorlu yayınınızın performansını optimize etmenize yada geliştirmenize destek olabilir. Ek olarak, sponsorlu bu post yayınının öğrenimlerini alabilir ve eğer bunu yapmak mantıklıysa diğeri kampanyalara uygulayabilir ve başarı göstermiş olup olmadığını,

Bir sonraki alanda süreyi ve bütçeyi belirleyeceksiniz. “Dönüşümleri İzleme” altında, Facebook Px’in seçili ve mavi olduğundan güvenli olun, doğrusu ayarlanmış ve aktiftir. Bu şekilde, yayınınızda ve dönüşümlerinizde bir bağlantı var ise, web sitenize meydana getirilen bu tür tıklamalar benzer şekilde çeşitli işlemleri izleyebileceksiniz. Facebook’ta ilk kez bir reklam yayınlıyorsanız, güçlendirilmiş postanızı etkinleştirmeden ilkin banka yada kredi kartı benzer şekilde ödeme bilgilerinizi eklemeniz gerekir. Reklam yayınladıysanız, ödeme bilgileriniz dosyada olmalıdır. Son olarak, “Boost” düğmesine tıklayın ve çalışmasına izin verin!

Facebook Reklam Yöneticisi vasıtasıyla kurulum

Bazı Facebook reklamcılık deneyiminiz var ise, Facebook Reklam Yöneticisi’ne gidin ve güçlendirilmiş yayınlanma hedefiniz için anlamlı olan herhangi bir kampanya hedefine haiz bir kampanya oluşturun.

Bu biçim şeyleri ayarlamak için reklam düzeyine gidin ve reklam öğenizi seçtiğiniz yerde “Mevcut Yayını Kullan” ı seçin. Ondan sonrasında başka bir marka sizi bir yayınlarında etiketlediyse, Facebook, Instagram yada markalı içerikten bir yayınlanma seçebileceğiniz bir pencere açılır. Şu anda yalnızca Facebook markalı içeriğin bulunduğunu lütfen dikkatsizlik etmeyin. Instagram değil, yalnız yakın gelecekte satışa çıkacağını düşündüğümüz benzer şekilde bir göz atın.

Sayısız yol taktiği olsa da, Reklam Yöneticisi vasıtasıyla sponsorlu yayınlar oluşturmanın bir yolu, nerede ise dönüşüm gerçekleştirmemiş sıcak kitlelere ulaştığımız tekrardan hedefleme kampanyalarında. Örnek olarak, hususi pencere ekleme istemcimiz bizimmekan, maliyetlerini daha düşük tutmak ve ürünlerine ilgi gösteren daha sıcak kitlelerimizle markalarını ve ürünlerini akılda tutmak için öncesinden mevcud farkındalık kampanyalarında çoğunlukla desteklediğimiz bazı acayip ve bilgilendirici organik yayınlara haizdir. önceki temas noktalarına haiz yalnız nerede ise dönüşüm gerçekleştirmemiş. Kullanıcılara daha yüksek toplumsal kanıtı olan yayınları göstererek ve ne olursa olsun zor bir satışı zorlamadan, bu reklamlar oldukca iyi ve daha düşük maliyetlerle dönüşür. Örnek olarak, burada görüldüğü benzer şekilde alan şahıs hikayelerini kullanıyoruz.

Facebook sponsorlu yayınlar ve geleneksel Facebook reklamları

Facebook destekli yayınların kullanımı, oluşturulması ve başlatılması oldukca kolaydır, bilhassa küçük bir işletme sahibi yada Facebook Reklamları yönetme deneyimi sınırı olan olan yada asla olmayan bir kişiyseniz. Bunlar, bir ila yedi gün içinde değişen kısa vadeli yayınlar için de etkili olurken, geleneksel reklamlar uzun vadeli yayınlanabilir. Organik postanızda reaksiyonlar, yorumlar yada paylaşımlar benzer şekilde herhangi bir katılımınız var ise, bu postayı artırmanın avantajlarından biri, katılımınızın hedeflediğiniz kitlelere de yükseltilmesi ve bu da toplumsal kanıtınızı artırmasıdır. Gönderinizi çeşitli kitlelerde artırabilir ve tekrardan artırabilirsiniz; etkileşim devam eder ve toplumsal kanıtınızı daha da artırır.

Sponsorlu bir gönderi seçmenin bir diğeri yararı da bunu oldukca düşük bir maliyetle yapabilmenizdir. Geliştirilmiş yayınlarda minimum 1 ABD doları tutarında uygun bir reklam harcamasıyla, kullanıcılara ulaşmaya başlayabilirsiniz. Mobil sohbet odaları naturel ki, ne kadar oldukca bütçeniz var ise, o denli oldukca kullanıcıya ulaşırsınız, o denli süratli öğrenirsiniz ve gönderilerinizi ve reklamlarınızı öğrenimlerinizle birlikte daha süratli optimize edebilirsiniz.

Facebook sponsorluğundaki yayınların kurulumu kolay olsa da, Reklam Yöneticisi’nde Facebook’un daha gelişmiş reklamcılık alanında bulacağınıza kıyasla sınırlamalar vardır .

Reklam Yöneticisi’nde, daha birçok özelliği kullanabileceğiniz, raporları görebileceğiniz ve optimizasyonlar yapabileceğiniz geleneksel bir Facebookreklam kampanyası ve reklamlar oluşturulur. Geleneksel Facebook reklamları , farkındalık, etkileşim, web sayfası trafiği, etkinliğe katılım, mobil uygulama yüklemeleri, ihtimaller içinde satışlar yada dönüşümler benzer şekilde bir kampanya hedefi seçerken , sponsorlu yayınlar seçmeme seçeneği sunar. Sponsorlu yayınlar ilk olarak marka bilinirliği ve katılımını sağlamada etkilidir, yalnız yayınınıza bir web sayfası bağlantısı eklerseniz, dolaylı olarak web sayfası trafiğini de artırabilirsiniz.

Geleneksel reklamlarla, içerme ve hariç tutma kitleleriyle daha gelişmiş hedefleme seçenekleri belirleyebilir, teklif stratejilerini ve açılış sayfası görünümleri, bağlantı tıklamaları, dönüşümler ve daha fazlası benzer şekilde optimizasyon stratejilerini kullanabilirsiniz. Daha oldukça seçenekle, devreye girebilecek bir karmaşıklık düzeyi vardır – ek olarak kurulum için daha oldukça süre gerekir – yalnız geleneksel reklamlar oluşturulurken kazanç oldukca daha büyük olabilir.

Facebook Ads Manager’da keşfetmeye kıymet oldukca daha oldukça esneklik var. Bununla birlikte, aradaki organik yayınlarınızda süratli ve kolay bir halde daha oldukça çekiş elde etmek istiyorsanız, sponsorlu yayınlar ihtiyacınız olan şeyleri daha iyi karşılayabilir.

Stratejinize Facebook sponsorlu yayınlar iyi mi eklenmiş olur

Sponsorlu yayınlar ara sıra yayınlanırsa ve geleneksel Facebook reklam kampanyalarınızla birlikte kısa vadeli oldukları ve sınırlamaları olduğundan en iyi performansı gösterirler, bundan dolayı yalnızca satışlar benzer şekilde düşük dönüşüm hunisi hedeflerinize ulaşamazlar.

Yaklaşan yeni bir ürün lansmanı hakkında ilgi çekici bir gönderiniz var ise, görkemli bir sponsorlu gönderi için gizli saklı saklı bir gönderi mobil chat yapabilirsiniz. Aslına bakarsanız başarı göstermiş bir organik yayınınız var ise, ilginizi çekebilecek yeni kitlelere daha da yükseltin. Daha pahalı bir ürününüz yada daha uzun bir dönüşüm huniniz var ise, markanızı akılda tutmak için daha sıcak tekrardan hedefleme kitlenizi güçlendirilmiş yayınlarla hedefleyin.

Ara sıra sponsorlu bir yayınlanma yayınlarken, insanları markanıza tanıtarak ondan sonrasında farkındalığınızı çoğaltmak ve ondan sonrasında dönüşüm hunisini düşürmek için dönüşümünüzü tamamlamak suretiyle son işlemi yapmaları için Facebook Reklam Yöneticisi’nde de kampanyalar oluşturun .Geleneksel FacebookReklamlarını pazarlama çabalarınızın ve sponsorlu yayınların temeli olarak, farkındalık ve etkileşime destek olmak için ara sıra bonus eklentileri olarak düşünün.

Wow-layık Facebook sponsorlu yayınlar iyi mi oluşturulur

Facebook sponsorlu yayınlarının süratli bir halde oluşturulması kolay olabilir, yalnız bu sponsorlu yayınların başarı göstermiş olması için düşünce ve planlama gerektirir. Facebook sponsorlu yayınlarınızın wow-layık olduğundan güvenli olmanın dört yolu.

Hedefinizi belirleyin

Sponsorlu yayınları kullanmayı planlıyorsanız, hedeflerinize dikkat edin. Hedefiniz mobil chat farkındalığı ve etkileşimi artırmaksa, güçlendirilmiş bir gönderiyle devam edin. Bunun ötesinde, daha oldukça web sayfası trafiğini çoğaltmak, mobil uygulama yüklemeleri, ihtimaller içinde satışlar ve dönüşümler benzer şekilde bir şey istiyorsanız, bunu geleneksel reklamlarla yapın. Kullanılabilir kampanya nesnelerinin tam sıralaması burada görülebilir:

Yüksek kaliteli direkler kullanın

Öne çıktığınız yayınlar, fotoğraf albümleri yada işletmenizle ilgili olması durumunda mobil uygulama yükleme yayınları hariç olmak suretiyle işletme sayfanızdan neredeyse tüm yayınları tanıtabilseniz de, para harcamak için en yüksek kalitede yayınlarınızı seçmek istersiniz. ve tanıtın. Yüksek kaliteli bir gönderi kullanıcısı ile ilgili ve güçlü mesajlaşma, metninizi tamamlayan büyüleyici reklam öğelerini kullanır ve kullananların yapması gereksinim duyulan bir harekete geçirici ileti ihtiva eder. Harekete geçirici mesajlar “Daha Fazla Informasyon Edinin”, “Şimdi Alışveriş Yapın”, “Şimdi Bağış Yapın”, “Daha Fazla Görüntüle” vb. Olabilir.

Reklam öğenizle büyüleyin

Muhteşem bir resminiz var mı? Parlak, renkli, çekici bir şey mi? Arttırın! Ya da gösteriş yapmaktan gurur duyduğunuz görkemli bir videonuz mu var? Arttırın! Sponsorlu yazılarınızın gayrimenkulünü en üst düzeye çıkarabilmeniz için daima bir yayında metninizle birlikte bir reklam öğesinin olmasını hedefleyin. Bu şekilde, kullanıcılar özet akışlarını aşağı kaydırdıkça, durmaları ve paylaştıklarınızı görmeleri için onlara bir niçin verebilirsiniz. Markanızla ve yayınınızla ilgiliyse oldukca iyi çalıştığını fark ettiğimiz bir şey, hedef kitlenizi yansıtabilecek gülümseyen insanoğlu kullanmaktır. Bu, resmi ve tüm yazıyı daha göreli ve tıklamaya kıymet hale getirir.

Muhteşem bir toplumsal kanıt seçin

Organik iştirakı yüksek bir yayınınız var ise yalnız yeni bir kitleyle bunu daha da çoğaltmak istiyorsanız, tanıtın ve erişim ve raf ömrünü uzatın. Daha oldukça kişi esasen var ise, kullanıcılar bir gönderi yada reklamla etkileşim kurma eğilimindedir. Ek olarak, keyifli, esin verici, yararlı, bilgilendirici ve akraba olup olmadığını ve hatta daha da ötesi, aşağıdaki resimde örnek olarak yazınızda bir sual sorarsanız destek verir.

Facebook sponsorlu yayınlarla kârınızı artırın

Artık Facebook sponsorluğundaki yayınların avantajlarını, sınırlamalarını ve en iyi uygulamalarını bildiğimize gore, bu biçim şeyleri pazarlama stratejinize entegre edin. Mobil sohbet daha geniş kitlelere ulaşmak, erişiminizi ve görünürlüğünüzü çoğaltmak ve daha oldukça katılım sağlamak için bu biçim şeyleri kolayca ayarlayın ve başlatın. Facebook reklamlarıyla ayaklarınızı ıslatmanın ve yeni insanları huninize eklemenin görkemli ve uygun fiyatlı bir yoludur!


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir